• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rubber B för Panerai

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
En lite udda fråga måhända, men är det någon som sitter på någon av Rubber B-modellerna för Panerai och skulle ha ork/lust att låna ut bandet till mig. Jag är helt enkelt väldigt sugen på att sätta en sådan på min Magrette Moana Pacific Pro 44mm, och vill se om någon av modellerna passar hyggligt. Jag gissar att de modellerna för Luminor 1950 inte passar, men att den vanliga Luminor kan fungera. :) Tack på förhand.
 

Kim

Panerai
Mitt tips, ställ frågan i paneraitråden istället. Där finns många trevliga och kunniga människor :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
En lite udda fråga måhända, men är det någon som sitter på någon av Rubber B-modellerna för Panerai och skulle ha ork/lust att låna ut bandet till mig. Jag är helt enkelt väldigt sugen på att sätta en sådan på min Magrette Moana Pacific Pro 44mm, och vill se om någon av modellerna passar hyggligt. Jag gissar att de modellerna för Luminor 1950 inte passar, men att den vanliga Luminor kan fungera. :) Tack på förhand.

Kan man få se en bild på din klocka? :)
 
Topp