• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rubber B & Zealande

Degnell

Silver
2-Faktor
Fick med två gummiband till min 114060 vid köp. Enligt uppgift från säljaren köptes Zealande-gummit till en 39mm Exp I men användes aldrig. Enbart testat på 114060:n i 5 minuter för att se om det passar och hur det känns, i övrigt helt oanvänt och således i 100% nyskick. Rubber B:t är välanvänt och ett extratataget hål. Zealande är något tunnare, mjukare och skönare medans Rubber B har något bättre passform mot bandhornens översida(möjligtvis sitter Zealande perfekt på en Explorer, det vågar jag inte svara på). Båda är premiumband och riktigt trevliga så jag kan inte bestämma mig för vilket jag vill behålla, så jag säljer det jag hittar köpare på först och behåller det andra. Nypriset på Zealande idag ligger på dryga 2.000 sek och Rubber B dryga 3.000 sek inkl. tull och moms.

Prisidé: 700 600 för Rubber B eller 1400 1200 för Zealande inkl. frakt.
IMG_8449.jpeg
IMG_8450.jpeg
IMG_8451.jpeg
IMG_8445.jpeg
IMG_8448.jpeg
IMG_8447.jpeg
IMG_8444.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp