Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
istället för att läsa om vad ricvin ska hitta på i helgen som är as trröökigt så kan vi inleda helgen med något roligt istället.
Ha de gött.
GivetvisÄntligen!
Är tanken att vi ska posta klockor också?
Du menar ''det bästa under Lifestyle''?Varken klockrelaterat eller lifestyle, i bästa fall lifestyle.
Världens tråkigaste göteborgareVarken klockrelaterat eller lifestyle, i bästa fall lifestyle.
Detta är lika mycket ”offtopic” som @RicVin fredagstråd! Älskar fredagstråden och kommer älska denna! Sluta försöka döda något direkt bara för att någon tar ett roligt initiativ! Posta en fredagsfräckis och en bild på en klocka och var glad!Varken klockrelaterat eller lifestyle, i bästa fall lifestyle.
Detta är lika mycket ”offtopic” som @RicVin fredagstråd! Älskar fredagstråden och kommer älska denna! Sluta försöka döda något direkt bara för att någon tar ett roligt initiativ! Posta en fredagsfräckis och en bild på en klocka och var glad!
Det var skrivet med glimten i ögatNu känner jag mig ju lite som part i målet eftersom jag blev lömskt påhoppad av trådstartaren.
Vi får se hur kul du kommer att vara efter att ha startat din tråd lika länge som jag.
Du har ju jävligt långt upp till ”Fylking klass” när det gäller fräckisar i alla fall.
Kom igen bit ihop!!
Haha! Både du och jag glömde nog ”glimten”.. ;-)Det var skrivet med glimten i ögat
Det var skrivet med glimten i ögat
Världens tråkigaste göteborgare