• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Rubens Fredagsfräckis 7/12

Ruben

Silver
istället för att läsa om vad ricvin ska hitta på i helgen som är as trröökigt så kan vi inleda helgen med något roligt istället.

C6D497EF-AF7C-4103-B31B-0736F493F4B2.jpeg

Ha de gött.

1D4E5577-5C65-4677-B5EF-3372C12D75F9.jpeg

Detta är lika mycket ”offtopic” som @RicVin fredagstråd! Älskar fredagstråden och kommer älska denna! Sluta försöka döda något direkt bara för att någon tar ett roligt initiativ! Posta en fredagsfräckis och en bild på en klocka och var glad!

Ja, skärpning nu. Fler fredagsfräckisar åt folket! @Ruben starta om tråden igen!

Nu känner jag mig ju lite som part i målet eftersom jag blev lömskt påhoppad av trådstartaren.
Vi får se hur kul du kommer att vara efter att ha startat din tråd lika länge som jag.
Du har ju jävligt långt upp till ”Fylking klass” när det gäller fräckisar i alla fall.
Kom igen bit ihop!!

Nu känner jag mig ju lite som part i målet eftersom jag blev lömskt påhoppad av trådstartaren.
Vi får se hur kul du kommer att vara efter att ha startat din tråd lika länge som jag.
Du har ju jävligt långt upp till ”Fylking klass” när det gäller fräckisar i alla fall.
Kom igen bit ihop!!
Det var skrivet med glimten i ögat ;)

03353D01-43E8-4666-AF72-55335F3D2B01.jpeg
General Cosgrove was interviewed on the radio recently.

You'll love his reply to the lady who interviewed him concerning guns and children. Regardless of how you feel about gun laws you gotta love this! This is one of the best comeback lines of all time. It is a portion of an ABC interview between a female broadcaster and General Cosgrove who was about to sponsor a Boy Scout Troop visiting his military headquarters.

FEMALE INTERVIEWER:
So, General Cosgrove, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?

GENERAL COSGROVE:
We're going to teach them climbing, canoeing, archery and shooting.

FEMALE INTERVIEWER:
Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?

GENERAL COSGROVE:
I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range.

FEMALE INTERVIEWER:
Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?

GENERAL COSGROVE:
I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm.

FEMALE INTERVIEWER:
But you're equipping them to become violent killers.

GENERAL COSGROVE:
Well, Ma'am, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you?

En blondin sade till sin sängpartner för tillfället:

- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr
bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!

- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!

Nästa dag:

- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en
glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!

- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!

- Ha, ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!

Tillbaka
Topp