• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ruinromantiker titta inte hit.

Andrew

Cartier
Jag tycker egentligen inte att det är särskilt fräscht att länka vidare till annat forum men jag gör det ändå. Jag hoppas Politbyråns ständiga utskott godkänner mitt agerande.

Huruvida allt står rätt till med klockan vet jag inte men kommentaren "I cleaned the hour markers with a qtip they were allot more yellowish" är rolig eller åtminstone sorglustig. Likaså är det småroligt att följa ägarens allt annat än milda behandling av sin klocka framför övriga forummedlemmars ögon.

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=261413
 
Haha, fullständigt lysande ! :) Inte helt lätt att se en sådan där pjäs hamna hos någon som inte riktigt förstår sig på pjäsen och dess värde och börjar plocka isär den istället. Fantastiskt roligt när han skriver att han vill kika på baksidan av urtavlan men inte riktigt vet hur han ska plocka isär klockan för att komma så långt; kan tänka mig att en och annan ruinromantiker satte o'boyen i halsen när dom läste det inlägget.
 
Topp