• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryssen kommer

Mr Chance

Kalmar
Har ett par ryssar på ingång och när en avi ligger och väntar när man kommer hem från jobbet sätter suget in. "Vad är klockan, ska inte ungarna lägga sig snart?". "Ok, är hon inte mer än 17.30...".

Nåväl, kl 20.45 har tålamodet tagit slut och jag lämnar en gråtande och bedjande 4-åring åt sitt öde, dvs mamman, hämtar avin och sätter mig i räsersaaben.

ylUo46K.jpg


Jag ramlar in på Coop och hasplar nästan ur mig "har du nån fix?" Men besinnar mig i sista stund och säger världsvant "jag har ett paket att hämta" och ler (säkert ett fånigt leende).

Åker sedan hem i ilande fart (hinner också tanka) och upptäcker till min glädje att jag är ensam, eller det är jag ju inte, men alla andra är liksom borta. Ungarna sover och frun ligger och läser. "Perfekt, då öppnar vi..."

RnvmWvF.jpg


Lite spider web dial över den, eller hur!?
iFeUIff.jpg


Och se det obligatoriska ws:et.
1dAoeVL.jpg


Jag gillar den! Gången verkar lite svajig så här en timme efter uppackning. Men vem bryr sig, vill man veta vad klockan är kan man kolla mobilen...

Tack för titten!
 

Hubbatix

Cartier
Vilken sköning! Och du lär väl förmodligen vara den enda på forumet som någonsin fått en klocka skickad från Albanien... ;-)

Min spindeltavelryss säger hej:
20100731_010kopiera.jpg
 
Topp