- Pris
- 1700
- Returpolicy
- Om något är galet
- Bilder Skickat
- Ja
Der blir en catch and realese på denna. Jag fick hem den i måndags, men jag gifte mig aldrig riktigt med den av någon anledning trots att storleken är perfekt för mig.
Säljes: En trevlig liten titanare från RZE med soldrivet urverk. Lite information som är hämtat från hemsidan:
Det verkar som denna färgsättning inte säljs längre, men jag länkar till en annan variant för mer info om klockan:
www.rzewatches.com
Skicket är bra, jag hittar inga defekter eller repor på den.
Den kommer komplett med kartong, ett förvaringsetui i plast, ett klistermärke och ett kardborremärke (se länk nedan).
Jag tänker 1700kr och då bjuder jag på spårbar frakt. Alternativt f2f i Helsingborg med omnejd.
För fler och framförallt bättre bilder, se förra annonsen. Jag har bett och fått beviljat att länka till annonsen av @TheSpeedyShutter. Stort tack för det!
klocksnack.se
Säljes: En trevlig liten titanare från RZE med soldrivet urverk. Lite information som är hämtat från hemsidan:
- 36mm i diameter
- Soldrivet urverk från Miyota
- Titan med Ultrahex-coating
- Safirglas
- DLC- coatad krona
Det verkar som denna färgsättning inte säljs längre, men jag länkar till en annan variant för mer info om klockan:
URBANIST - Metropolis
A modern interpretation of the classic field watch, the Urbanist features our signature angular design language in a compact, versatile, 36mm case size. With as little as ten seconds of charging, the Japanese Miyota solar movement provides a true ‘grab and go’ experience, encouraging you to set...
www.rzewatches.com
Skicket är bra, jag hittar inga defekter eller repor på den.
Den kommer komplett med kartong, ett förvaringsetui i plast, ett klistermärke och ett kardborremärke (se länk nedan).
Jag tänker 1700kr och då bjuder jag på spårbar frakt. Alternativt f2f i Helsingborg med omnejd.
För fler och framförallt bättre bilder, se förra annonsen. Jag har bett och fått beviljat att länka till annonsen av @TheSpeedyShutter. Stort tack för det!
Avslutad - RZE Urbanist Onyx
Solar, 36mm, härdat titan, 100m WR och hyggligt med 3D-lysmassa. Vad mer kan man önska av en bra beater? Skick enligt bilder. Hitta inga repor eller hairlines, men kan såklart ha missat något. Kommer på svart OEM-nato och tillbehör enligt bild. Mer specs...