• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÄLJES (bytes): Rolex 5513, 6-milj serie...

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Till salu (eller byte) är denna kanonfina Rolex 5513 (6-milj.serie från ca -80).

Skicket är kanon och proveniensen är 100% solid då denna kommer direkt från klockans 1:a och enda ägare innan den landade hos mig. Det finns ingen dokumenterad servicehistorik på klockan annat än ett kvitto för översyn hos Rob E från 1992. Den är dock servad/kollad kontinuerligt och fungerar klanderfritt. Observera att det sitter servicetavla och -visare på klockan med bra lys.







Skicket är som sagt kanon och länken är i princip helt utan stretch. Fet och fin som en liten kulting! Några småswirls på plexit, men sånt går ju lätt att polera bort med lite polywatch.

Klockan kommer på länk och med ett fresh nato.

Ingen box eller papper, men vid tveksamhet kan äkthetsintyg såklart ordnas efter ök.

Pris: 31000 SEK inkl. värdefrakt eller f2f i Stockholm. Kan vara öppen för vettiga bud om de kommer trevligt och intelligent. Nytt pris: 30 000 SEK

Byten kan vara intressant, i princip då endast en fräsch Omega Speedy Pro som inte är alltför ny (80/90-tal) eller annan mysig chrono.

PM'a eller fråga direkt i tråden.

Tack för titten! :)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är som sagt öppen för intelligenta och trevliga bud.... :p
 

calzone

Vacheron
Ok men Denke du som är lite mini boss här, Hur tar man bort ett inlägg ?. Som du ser råkade jag dubbelposta i din tråd men med den nya layouten fattar jag nada :(, Allt var mycket lättare på gamla KS.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Ok men Denke du som är lite mini boss här, Hur tar man bort ett inlägg ?. Som du ser råkade jag dubbelposta i din tråd men med den nya layouten fattar jag nada :(, Allt var mycket lättare på gamla KS.
Miniboss? Denkes falska blygsamhet förbjuder honom säkert att kommentera, men han är ju initiativtagaren till KS. Überbossen. The Big Kahuna. Capo di tutti Capi osv.

:)
 
Topp