• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD beg. Seiko SKX013 "midsize dykare" *

Säljer min Seiko då den inte får någon handledstid. Gott skick, med ett helt nytt oanvänt gummi (original Seiko Z20). Medföljer även två enklare nato som är sparsamt använda (se bilder för utseende).
Märke: Seiko
Modell: 7S26 - 0030 (SKX013)
Serienummer: 680183
Denna klocka har exakt samma utseende och funktioner som en SKX007 men i ett mindre format. Denna klocka är ett vanligt val för de med lite mindre handleder då dagens moderna klockor oftast är väldigt stora och kan uppfattas som otympliga på många.

Klockan är enligt serienummret från år 2006. Eller rättare sagt så visar serienumret att den är från -96/-06 eller -16. Den köptes av mig -17 och ägaren, den äldre farbrorn, som sålde den hade köpt den ny och hade haft den över 8 år men han hade inte använt den på i vart fall 5 år men minnet var inte det bästa.. Den köptes på tradera av mig för 1600kr (head only). Har inte använt denna mer än någon timme sedan jag köpte den då jag har för många klockor så vågar inte uttala mig om gången. Den har en del repor på boetten men dessa har jag ej funderat på att polera bort men det går med all säkerhet att göra. Inga repor på glaset. Inget kvitto eller kartong medföljer.

Tänkte 1 650 kr ink. spårbart med postnord, billigare vid F2F. För mer bilder, hör av dig. Finns i Stockholm.

Retur. Inom 24 timmar om beskrivning ej stämmer. Samma fraktsätt, du betalar returfrakten.
Bilder:
hcxmVEj.jpg


dEdYuyQ.jpg


cDEJwo7.jpg


2WIAavN.jpg


4lKieUS.jpg


HknTaWj.jpg
 
Topp