• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD! Certina DS Podium GMT

klak

Omega
SÅLD! Tack till KS för annonsplatsen och tack till per_43 för en smidig affär!

Certina DS Podium GMT ref. C0016391605700. Pris 1500 kr

Klockan är inköpt på ett annat svenskt klockforum någon gång under våren 2012. Klockan i sig är inköpt 2011 på Klockmasters. Klockan är i mycket bra skick, ett märke på spännet har jag hittat vilket visas av bilderna. Måste ärligt talat säga att det ser värre ut på bilden är i verkligheten. Fungerar gör den också, precis som en kvarts gör, och alla komplikationer fungerar.

Med klockan följer även ett svart läderband från Certina med Certinas viklås, ett brunt läderarmband, instruktionsbok, box och inköpskvitto på både klockan och läderremmen från Certina.

Klockan säljer jag för 1.500 kr och jag finns i Göteborg.
2014-04-25 15.20.44.jpg
2014-04-25 15.21.10.jpg
2014-04-25 15.21.38.jpg
2014-04-25 15.22.13.jpg
 
Topp