• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

>SÅLD< FSOT: Omega Speedmaster Broad Arrow

Ricrob

Patek
Oj, så fin den är men nu har jag vittrat ngt som kan bli en keeper 4 real, så denna måste bort!

Vad som är till salu är följande: Omega Speedmaster Broad Arrow ref 3551.20.00 med cal 3303, uttagen hos Klockmäster Kristinehamn 2011-01-14. Komplett och i bra skick. Inklusive original Omega viklås med en aftermarket halvsunkig skinnstronk hängandes.

Kan tänka mig byte i samma prisklass eller billigare + slantar. Bytesvärde 21 000:-, vad annars..?

Prissänkt till "rock bottom" 21 000:- + ev frakt, billigare blir den inte!








Klockan finns i Sthlm och ref finns!


Vänligen
Rickard
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    322.2 KB · Visningar: 2,286
  • image.jpg
    image.jpg
    417.4 KB · Visningar: 2,289
  • image.jpg
    image.jpg
    419.8 KB · Visningar: 2,289
  • image.jpg
    image.jpg
    334.7 KB · Visningar: 2,287
  • image.jpg
    image.jpg
    487 KB · Visningar: 2,285
  • image.jpg
    image.jpg
    211.8 KB · Visningar: 2,282

Ricrob

Patek
Re: FS: Omega Speedmaster Broad Arrow (Intressekoll Breitlin

Bump!

Nu måste den bort, nytt redan inköpt! Kom med vettigt bud, så blir den din!
 

Ricrob

Patek
Re: FS: Omega Speedmaster Broad Arrow (Intressekoll Breitlin

Bumbelibump! Kom igen nu! Snyggaste klockan till bässta priss!
 

Ricrob

Patek
Re: >PRISBUMP< FS: Omega Speedmaster Broad Arrow

Sista prisjusteringen utförd och billigare blir det inte.. Vänta inte med att klippa, för då gör ngn annan det före!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
ÄNTLIGEN!! Skönt att oljepengarna används till ngt vettigt! Grattis till försäljningen :)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Tack och lov! Hade den bumpats en gång till hade jag blivit tvungen att ta den, trots föräldrapenning och stundande villaköp. :D
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Gratulerar!
Det verkar varit 0-efterfrågan på Omegor med vit tavla något som jag själv har erfarenhet av men har fått min såld också
 

Ricrob

Patek
Jo, det var ingen kioskvältare direkt men så var jag hyfsat grinig ang priset också. Många verkar vilja ha den men få vill betala för den.. Märkligt!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Härlig för dig grabben, var dags nu :mrgreen:

Ligger klockkontot på minus fortfarande eller är det något nytt på g?
 

Ricrob

Patek
JakobZ skrev:
Härlig för dig grabben, var dags nu :mrgreen:

Ligger klockkontot på minus fortfarande eller är det något nytt på g?
Tyvärr så finansierades Ploppen med slantar öronmärkta för en uppgradering av vårt kök, så... Fast det är klart, skilsmässa kan ju vara ett alternativ..! :mrgreen:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Ricrob skrev:
JakobZ skrev:
Härlig för dig grabben, var dags nu :mrgreen:

Ligger klockkontot på minus fortfarande eller är det något nytt på g?
Tyvärr så finansierades Ploppen med slantar öronmärkta för en uppgradering av vårt kök, så... Fast det är klart, skilsmässa kan ju vara ett alternativ..! :mrgreen:

Hahahahaha... Fyfan, tur att inte frugan ser detta då.. :roll:
 
Topp