- Pris
- 3600
- Returpolicy
- Ingen retur. Kameran är som ny.
- Bilder Skickat
- Ja
Det här var nog den främsta kompakten på marknaden när jag köpte den 2019. Grym på foto men ytterst kapabel även på video. Den har använts väldigt sparsamt av mig vilket är synd på en så pass kapabel liten värsting. Jag gav nog närmare 11000 på Cyberphoto då.
Kompletterades redan som ny med original gummigrepp, extra batteri samt displayskydd. Sony SD på 32GB. Passande Loewepro-väska ingår.
Kameran är i nyskick och kommer med allt som vid inköp, låda, manualer, laddare osv.
www.cyberphoto.se
3600 kr plus frakt som du väljer. Ej byte. F2F strax norr om Stockholm kan ordnas.
Kompletterades redan som ny med original gummigrepp, extra batteri samt displayskydd. Sony SD på 32GB. Passande Loewepro-väska ingår.
Kameran är i nyskick och kommer med allt som vid inköp, låda, manualer, laddare osv.

Sony Cybershot DSC-RX100 Va
Sony Cybershot DSC-RX100 Va Nya DSC-RX100 Va har bland annat förbättrad bildkvalitet, förbättrad autofokus, förbättrad seriebildtagning och mindre fördröjning

3600 kr plus frakt som du väljer. Ej byte. F2F strax norr om Stockholm kan ordnas.
Senast ändrad: