• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD: Longines Heritage 1935

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
The Longines Heritage 1935, A Tribute To The Classic Czech Air Force Watch

Longines egen reissue av sin klassiska och i mitt tycke snyggaste klocka "CAF".

OK 400 till, en sista prisbump innan jag ger upp och drar tillbaka annonsen. 9400 kr, skickat som rek.
Kapar ytterligare 400 kr och bjuder härmed ut den för 9800kr (Bytesvärde fortfarande 12500kr)

Köpte den efter en prisbump för 11.000kr , bumpar av ytterligare 800 kr till 10200 kr inkl rek post för snabb affär (Bytesvärde 12500kr men då endast billigare delbyte då jag som sagt skall finansiera en annan klocka).

På grund av att en drömseiko dykt upp på radarn behöver jag frigöra kontanter. Tyvärr innebär det att det är denna skönhet som får lämna om ngn är snabb nog.

Fick den för en dryg vecka sedan och har bara hunnit använda den en gång, den är således i superskick fortfarande.

Klockan är uttagen april i år från klockia.se Nypris 16400kr och är använd vid totalt 11 tillfällen. Kommmer med orginalband och sitter på ett ammostrap.

Edit: Lagt till ett eget wristhot

Info om klockan:
http://www.hodinkee.com/blog/introducing-the-longines-heritage-1935-czech-pilots-watch

(Har lånat bilder och info från ploprofs annons enligt ök) Länk till annonsen:
https://klocksnack.se/threads/longines-heritage-1935-prisbump.39398/



Urtavla: Svart
Glas: Safirglas
Diameter: 42 mm
Boett: Rostfritt stål
Armband: svart Läder
Vattentät Nej
Klassifikation 3 ATM - 30 m
Urverk Automatverk
Kaliber L615
Datum Ja

Retur: Inom 24 timmar på köparens bekostnad om något i annonsen inte skulle stämma.


img_0666-jpg.142010

vrist.jpg


img_0661-jpg.142005

img_0662-jpg.142006

img_0663-jpg.142007

img_0664-jpg.142008

img_0665-jpg.142009
 
Topp