• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SÅLD!!! Omega Seamaster 300M (ref 2254.50.00) Sänkt Pris!

Peter-Parker

Breitling
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
God kväll.

Har beslutat mig för att sälja av min trotjänare Omega Seamaster (ref 2254.50.00).

Jag köpte den ny i USA, november 2006. Det som finns är allting som ingår vid ett nyköp av klocka. Dvs inner och ytterbox, länkbitar som jag ej behövde, instruktionsbok, korthållare i läder för diverse certifikat. Det som INTE finns är det stämplade certifikatet. Detta försvann då jag hade inne klockan på ett garantiärende på Jarl Sandin i Göteborg. Datumet ställde sig snett ibland men efter den servicen har det aldrig hänt något mer. Då gjordes även en riktig service om jag förstod det rätt. Det tråkiga är ju att det intyget/kvittot med vad dom gjorde också försvann då det låg i samma kuvert som certifikatet och som jag på något sätt lyckades tappa.

Klockan säljs i befintligt skick, dvs ej servad eller polerad. Jag vet ej hur mycket klockan drar sig men jag får ställa om klockan en gång i månaden i alla fall pga tidsavvikelsen är för stor enligt mitt tycke.

Det finns ju självklart repor och diverse jack i klockan efter 9 års 24/7 bärande. Hoppas det framgår av bilderna, ser att jacken inte syns så mycket men de flesta är på den slipade delen av ringen. Kan ju även nämna att foton är tagna under en spotlight för att man verkligen ska se skicket. Man ser ju inte ens hälften så mycke vid vanlig användning.

Efter att ha fått väldigt mycket bra information från forummedlemmar (stort tack till alla!) om värdet är mitt pris 14.000kr. Skulle ju absolut helst vilja träffas F2F för att ni ska kunna se den live innan ni bestämmer er.

Summering:
Pris 14.000 (byte är ej aktuellt) sänkt priset lite!
Finns i Stockholmsområdet och vill verkligen helst mötas upp.

Bara skicka ett PM om ni vill ha fler bilder, ber om ursäkt för kvalitén på vissa men dom är fotade med en iPhone.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp