• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD!!! Seiko Grand Quartz 1976 4840-8041 + Bonus! Nu endast 1000kr (700kr+ 300kr till BCF)

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor



SÅLD!!!! Tack till köpare och KS för annonsplats.

OK Här kommer ett sista pris. EN SLÄT TUSING! 1000 kr varav 700kr går till mig och 300 sätts in till BCF. Grejerna kommer i snikpaket (vill du har rek så blir det 100 kr extra).

GALEN BCF / PRISBUMP. 1000 kr till mig och 300 kr till BCF inkl standard frakt! Kan det bli bättre?

Säljer härmed en av mina favoriter som pga dykarsjuka aldrig får handledstid.

för En Seiko Grand Quartz 4840-8041 från 1976, Cap Gold och grym porslinsaktig tavla!

Köpte den i Japan för ca 1 år sen. Klockan funkar kanon. Har fått ny packning till batteriluckan då den gamla var torr. Finns bruksspår / repor i boett och glas (se bilder). Bandet den kom på var så fult att jag kastade det och den sitter nu på ett grått nato med guld detaljer.

Jag önskar(1600 kr Nu 1450 kr för den skickat REK inom landet) och skickar jag med en bonus utan kostnad i form av en Seiko Grand Quartz 4842-5100 (sista bilden) som tickade någon minut när jag fick den men nu står still. Synd för den har en vackertavla. Skickas med som rep objekt eller pappersvikt om du vill ha den.

Intressanta byten: Seiko 6105, 6306,6309, 7548 eller andra Seiko dykare samt 22mm gummin av bättre kvalitet. Kan även tänka mig ett svart Mesh.

Andra byten är också intressanta om det är pengar min väg.

gq1.jpg
gq1b.jpg
gq2.jpg
GQ3.jpg
bonus.jpg


Returpolicy: Om min annons ej stämmer så kan de skickas tillbaka inom 24 timmar på köparens bekostnad.
 
Senast ändrad:
Topp