• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SÅLD: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chrono..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan även tänka mig något kul byte.. Börjar bli sugen på en pilot chronograf så jag skulle kunna tänka mig en Archimede eller Steinhart att testköra tills jag sparat ihop slantarna till IWC:n jag egentligen vill ha. Men annat kan också funka, testa mig...
Givetvis går det alldelses utmärkt att köpa Seikon rakt av också, hänvisar till nedanstående...

Testar ifall det finns någon som är sugen på en vittavlad Velatura, jag vet att det finns några fans därute..
Klockan är uttagen 2011 och har använts ennhel del så det finns lite swirls och märken. På armen ser den dock kanon ut!
Kommer med den lilla låddan på orginallänk samt både orginalläder och gummi. Gummit är i princip oanvänt.
Vill ha 3500:- avhämtat i Södertälje trakten, alternativt lägger du på en slant för rekad frakt.
Lite bilder.. Fler kan tas vid behov..
a4c3b025.jpg

ae12ec02.jpg

7a75f20d.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FSOT: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chro

Bumpar denna inför lä egal en, nu även med önskan om byte.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FSOT: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chro

Jävla iPad... Lönehelgen ska det stå... :evil:
 

fdymek

Omega
Re: FSOT: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chro

Skyll på tekniken du bara. Jag tror det är skit bakom spakarna ..... förlåt skärmen!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FSOT: Seiko Velatura Kinetic mot pengar eller Pilot Chro

Kom igen nu.. Jag vet att det finns Velaturafans därute!!
 
Topp