• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD. Sommarbeater, Orient Mako XL aka Planet Orient

Gurkan

Cartier
Här kommer en perfekt sommarbeater:)

Automatare med 40h gångreserv enligt spec. 200m vattentät och 44,5mm utan krona. Klockan och band är i fint skick, och kräver inspektion för att man ska se att den är använd. Har gjort mitt bästa för att få med allt på bilderna.

Tidshållning har jag ingen koll på, roterar klockor och denna hinner stanna mellan gångerna, jag är punktlig till möten iaf:)

Priset på denna pjäs ligger nånstans runt 1k over there plus moms, frakt, och det värsta av allt - frakttiden. Med tanke på det fina skicket, att den är komplett med box, tag, papper och kommer med ett meshombyte anser jag en tuss skickat och klart är ett bra pris. Det är väl vad dom brukar ligga på här. Alla länkbitar finns.

Betalning föredras via Swish, alternativt Paypal eller banköverföring.

Spec:
• Power Reserve: Ca 40h
• Mineralglass
• Movement: Orient Caliber 46943
• Screwed-down crown
• Water Resistance: 200m
• Case Material: Stainless Steel
• Case Diameter: 44.5mm without crown
• Case Thickness: 13.3mm
• Bezel Material: Stainless Steel
• Bezel Function: 60 click, one-way rotating
• Calendar: Day/Date
• Band Material: Stainless Steel
• Lug Width: 22mm














 
Topp