• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SÅLD!! Stowa Flieger Verus 40, säljes till förmån för MSD.!

Maggie

Silver
Hejsan!
Hade tidigare ute en Stowa Verus men drig tillslut tillbaka den då jag blev osäker på om ja ville sälja. Men nu har den här månaden fått mig att känna att jag faktiskt bara ”behöver” några få klockor. Så det blir en försäljning till förmån för MSD.
Om man vill kan jag vänta med att skicka tills utmaningen är slut. Så länge pengarna kommer in till insamlingen när köpet görs.

Stowa flieger Verus 40mm.
Utplockad 2020, använt men skapligt skick. Finns några hairlines och några väldigt små nagg i stålkanten närmast glaset. Svårt/omöjligt att fånga på bild. Enligt mig inget som knappt syns eller nått som stör. Jag är dock inte så kräsen kring sånt. Annars en jättefin klocka som jag gillar men som inte får nå handledstid. Kolla bilder för vidare beskrivning av skick.
Pris: 4500kr till Min Stora Dag + valfri frakt. Markera betalningen med ditt namn och vad du köpt.

Diameter: 40.0 mm
Höjd: 10.2 mm
Mellan luggarna: 20.0 mm
Lug-to-lug: 48.6 mm
Vattenresistens: 50m

Betalning sker här: https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2026-8wrjxe

IMG_1891.jpeg

IMG_1889.jpeg

IMG_1888.jpeg

IMG_1887.jpeg

IMG_1886.jpeg

IMG_1885.jpeg

IMG_1883.jpeg

IMG_1882.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp