• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes ****SÅLD**** TAG Heuer Aquaracer 300m

Biffbert

Cartier
Till försäljning står nu min fina Aquaracer, utplockad i Växjö 2014. Den är bara ett halvår gammal, säljes pga att jag har planer på annat klockköp.
Allt är original och den kommer med original-box och originallänk.
Cert är försvunnet tyvärr men det finns kopia på detta så det är inget problem, allt annat ingår som när den köps ny (även kvitto finns).
Klockan är automatisk och håller tiden alldeles utmärkt.
Vattentät: 300m.
Diameter: 40.5 mm (nytt för denna modellen av aquaracer).
Datum: Ja
Listpris på klockan är 18.900 efter CHF höjdes.
Mitt pris: 16.500 försäkrat, skickat och klart.
Så gott som nyskick med nån repa på låset efter en vild fylla, försökte få med på bild men väldigt liten så syns knappt.
Undrar du något eller vill ha fler bilder, bara skriv så hörs vi.
Ingen retur då den är så gott som ny och pengarna ska gå till klockköp.
Mvh
/J

uploadfromtaptalk1432573874107.jpg

uploadfromtaptalk1432573896661.jpg

uploadfromtaptalk1432573925074.jpg


Tack för annonsplats återigen KS!
 
Topp