• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD Zenith El Primero 36.000VPH, Fullset (Ny servad) prisbump

Horologen

Cartier
Pris
50000sek
Returpolicy
Retur ok vid felaktig beskrivning av föremålet, ej vid F2F försäljning
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej, har tänkt igenom vad man har i samlingen lite extra och är sugen på att byta eller sälja "kronan på verket" i min samling då jag helt enkelt är sugen på något nytt!

Ni som faktiskt är intresserade av ur vet antagligen redan vad detta är, den första kronografen någonsin och ett av dem mest precisa urverken som tillverkats (400b) med en vacker och likaså undrbar historia bakom sig.


Uret är nyservat i slutet av 2017 - kvitto medföljer från Nymans dvs AD


Det som säljes;
Zenith El Primero 36.000vph 400b - Nyservad
Svart originalarmband
Ytter box
Innerbox
Garantikort
Cert
Tags
Instruktionsbok
Service kvitto medföljer


Kan tänka mig lite olika former av byten men söker främst
Omega speedmaster moonwatch/proffessional
Tudor blackbay
Rolex datejust/daydate/sub/explorer
IWC pilot
Jaeger reverso
eller förslag!


Vid ev byte så önskar jag att ni skriver in info om när uret är ifrån senaste service samt vädering och mellanskillnad (om det ej är ett byte rakt av dvs)
IMG_0075.jpg
IMG_0079.jpg
. obs kommer pga för många inplanerade semester resor endast att acceptera byten med mellanskillnad till mig och inte kunna ge något emellan själv :)
 

Bilagor

  • IMG_0086.jpg
    IMG_0086.jpg
    178.4 KB · Visningar: 7
  • IMG_0088.jpg
    IMG_0088.jpg
    132.8 KB · Visningar: 8
  • IMG_0089.jpg
    IMG_0089.jpg
    87.1 KB · Visningar: 10
  • IMG_0090.jpg
    IMG_0090.jpg
    182.3 KB · Visningar: 10
  • IMG_0092.jpg
    IMG_0092.jpg
    120.2 KB · Visningar: 12
Topp