• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLT!!!!! Vinter och sommar däck!

Chuck

Patek
2-Faktor
Gör hellre affär med en god KS broder än med en stenhård blocket prutare och däckrullare
SKÅNES VINTER SLÅR TILL MED KRAFT FRÅGA SKÅNINGARNA!

Kompletta VInterhjul 4st passande VOLVO V70 2002-2007? Ja iaf gamla modellen bara o slänga på direkt.
Vredenstein arctrac 205/55/16 DUBB
Rullat 100-150 mil då de köptes sent i vinterperioden
Framhjulen 8.6mm kvar
Bakhjulen 9mm med andra ord är dubben inte ens inkörda
Stålfälg
Original Volvo "kapsel"
Nytvättade och balanserade direkt från däckhotellet
2000 spänn F2F i Skåne alt ni står för frakten PM för bilder!







Sommardäck Kumho ecowing 185/65/15 och dessa fick jag på min nyinköpta bil som jag krängt av idag hos däckgubben. NYA men smutsiga såklart. 1000 pix F2F 4st alt du står för frakten.

kumho-new-ecowing-s-nm300312.jpg

Tjejen och bilen på bilden medföljer ej


Returpolicy: F2F ingen retur. fraktat ni står för frakt vid retur inom 24H

Byten ej aktuella priserna är fasta och höjs när snön lagt sig och kaoset börjar :D


Reser i Skåne dagligen så F2F är möjligt i hela länet enligt ök.
PM!
 
Topp