• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säg den lycka som varar för evigt

Skit också!

CYQeOgK.jpg
 

jhm

Panerai
Det beror ju även på vad totalsumman landar på. Själv fick jag igår hem ett paket från Kina, och slapp undan som vanligt, vilket jag blev glad för (ej klockrelaterat dock). :)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Vad tusan. Beställde nyligen från creationwatches. Trodde det var inom EU men kollade nu när jag tracka paketet att det är från Singapore. Hoppas fan inte på tullavgift.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Vad tusan. Beställde nyligen från creationwatches. Trodde det var inom EU men kollade nu när jag tracka paketet att det är från Singapore. Hoppas fan inte på tullavgift.
Jag beställde en SKX från creation ett par månader sedan. Det stod på paketet att jag skulle få betala en tullavgift men det har ännu inte kommit något. Du kanske slipper undan!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är 100%ig! Jag har ALDRIG behövt betala!! Iofs har jag bara handlat en gång...:-/
 

P-A

Sir Spamalot
Jag och tullen tycker inte om varandra, tur nog vet de det inte än :)
Så jag har kommit undan varje gång.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Jag köpte en Omega SMP från USA för över 3 månader sedan och har varken fått klocka eller pengar...
Hoppas brandutrymningen gick snabbt och smidigt idag. o_O
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Har klockan försvunnit på riktigt? Ojsan, trodde du skojade. Något tracking id?

Inget tracking ID har jag fått, verkar vara kapat "goodguy" konto. Stirrade mig blind på att användaren varit medlem i över 10(!) år på forumet, insåg i efterhand att det var drygt 1år mellan annons och senaste inlägg. :)
Segt när det för klockor och mig handlar om typ 1år sparande. :)

Men, allting är relativt var min tanke som jag inte förmedlade! Lite importskatt, försvunnen klocka, barn som förlorar hela familjer framför deras ögon. Klockor och pengar är inte mkt att gråta över eg.

Sentimentaltisdag...
 
Topp