• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säga vad man vill, men den här är ju jävligt läcker...

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Vill ha!

Rolex%20Submariner%20Date%20Nero%20116618LN%20-%2001%20Resized-800x600.jpg
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Den är ju svintung. Men hade inte du en stålsub för många år sedan som du inte kom överens med?

Jo, den (116610) gillade jag ju, men annat pockade på, så den fick lämna. Letar en äldre stålsub nu, men vore nice att komplettera med en i guld... Får väl se om Svenska Spel behagr ringa imorgonkväll. :cigar:
 

Bino

Cartier
Sjukt feta är dem. Kan dock inte riktigt bestämma om svart eller blå är snyggast. Har den blå fått samma nya tavla som den blå halvguldaren fått?
 

max

Dancing Queen
j*vligt biffig dendär!
Nästan lite för biffig, molle du ska ju ha en 1680 :)

1680h.jpg



Ang svart eller blå på fetingen så föredrar jag absolut den svarta, guld är visserligen stekigt men med blått blir det nästan för mycket om man inte eftersträvar stekigheten.
Svart blir mer klass och stil :)
...men allt beror ju på bäraren såklart, vissa passar absolut bättre i den blåa, själv skulle jag se ut som en wannabe :D
 

max

Dancing Queen
Den är go, men jag gillar större timindex.

Ok, jo kan hålla med där, har också lite halvsvårt för nipple men nya caset fungerar inte på min handled. Väldigt snygg på andra dock så det är väl bara att du drar in 7+2 på lotto imorgon alternativt pantsätter ett av barnen och så ser vi fram emot paketöppning i nästa vecka ;)
 
Topp