• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säga vad man vill om...

Ricrob

Patek
Så ska en avhyvling dras! Undrar hur många som "står ut" med taskig service där i tron om att det är dit de måste gå för att spana/köpa lyx..?
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har själv aldrig varit inne på Nymans, men är det så illa? :D
Sen är det alltid trevlig med lite reklam för ''oss'' :)
 

vekktah

Cartier
Själv har jag långt hår, ofta slitna jeans och dito converse. Alltid fått mycket bra hjälp oavsett ärende (inte köpt något där än) fyra av fyra säljare där har verkligen gjort jobbet rätt. En vacker dag ska jag knalla in och klippa något stiligt. Men plånkan full kanske man blir mer känslig.
 

Ricrob

Patek
Vill förtydliga att jag har fått hjälp varje gång jag varit där, oavsett klädsel och endast ngn gång med "taskig feeling".

Mitt tidigare inlägg var alltså en reflektion och fråga från deras rykte sett.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Vet inte varför jag skulle gå till Nymans när jag lika gärna skulle kunna knata till Rob E den dagen jag får för mig att handla nya prylar eller serva ur.
 
Topp