• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sälja frimärkshäfte?

Putteman

Basic
Jag råkar ha ett frimärkshäfte från 1991 liggande. Nåt tema häfte med Rock o Pop, oanvänt och ovikt.

Har inget intresse alls i det, men finns det dom som har?

Är det nåt vidare värde i det och var säljer man isf? Kollar man Tradera så finns ju hur många tusen annonser som helst med gamla frimärken till lågt värde, tänker att mitt försvinner väl i mängden där.

Jag fattar att frimärken måste vara en nedåtgående hobby, samtidigt som mitt lilla häfte borde kunna vara lite halv unikt o intressant för vissa.

IMG_4864.jpeg

IMG_4868.jpeg

Jag råkar ha ett frimärkshäfte från 1991 liggande. Nåt tema häfte med Rock o Pop, oanvänt och ovikt.

Har inget intresse alls i det, men finns det dom som har?

Är det nåt vidare värde i det och var säljer man isf? Kollar man Tradera så finns ju hur många tusen annonser som helst med gamla frimärken till lågt värde, tänker att mitt försvinner väl i mängden där.

Jag fattar att frimärken måste vara en nedåtgående hobby, samtidigt som mitt lilla häfte borde kunna vara lite halv unikt o intressant för vissa.

IMG_4864.jpeg

IMG_4868.jpeg
Tyvärr är det värt mer som porto än något annat.
De få samlare som fortfarande lever och är intresserade av nyare frimärken har prenumeration på nyutgåvor från postverket.

Har du en fotoram till övers kan du ju göra ditt eget lilla konstverk om du gillar motivet.
Eller ge bort som present till nån som fortfarande samlar.

Tyvärr är det värt mer som porto än något annat.
De få samlare som fortfarande lever och är intresserade av nyare frimärken har prenumeration på nyutgåvor från postverket.

Har du en fotoram till övers kan du ju göra ditt eget lilla konstverk om du gillar motivet.
Eller ge bort som present till nån som fortfarande samlar.
Haha, lite som jag anade då. Komiskt med din kommentar när jag just idag postade två enkla inrikesbrev, portot idag ligger tydligen på 18 kr per brev. Skulle använt mitt gamla häfte alltså. 😉

Tillbaka
Topp