• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sälja hus i Kroatien?

Sjobedan

Rolex
Är det någon här som känner någon som kan sälja ett hus i Kroatien åt mig?

Är ett stort hus på landsbygden utanför Zagreb. Ca: 350m2.

All hjälp tas tacksamt emot.
 

Sjobedan

Rolex
Min mäklare ville inte sälja huset, då det är en marknad han inte känner till. Jag själv vill inte sälja huset privat, därför ställde jag frågan här.
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Min mäklare ville inte sälja huset, då det är en marknad han inte känner till. Jag själv vill inte sälja huset privat, därför ställde jag frågan här.
Förstår det ofta komplexa regler som kan slå tillbaka på någon som är oinsatt, man kan nog få hjälp om man är private banking kund via något säljkontor i Luxemburg men troligtvis inte värt det
 

Hugii

Audemars
måste väl ändå finnas en hel del seriösa mäklare i Zagreb... så "vilda västern" kan det ändå inte vara...
 

almeyero

Panerai
Svårt överlag att sälja hus på landsbygden i Balkan, hade dock underlättat om det legat längre ut mot kusten är vid Zagreb tyvärr.
 
Topp