• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sälja limiterade/signerade CD-skivor

Pinsam

Silver
2-Faktor
Jag har ett stort gäng limiterade och/eller signerade CD-skivor som jag kan tänka mig avyttra. Men det är minst sagt en djungel där ute. Var rekommenderar ni att jag säljer grejerna för att maxa exponering bland potentiella fantaster?

Tack

Jag har ett stort gäng limiterade och/eller signerade CD-skivor som jag kan tänka mig avyttra. Men det är minst sagt en djungel där ute. Var rekommenderar ni att jag säljer grejerna för att maxa exponering bland potentiella fantaster?

Tack
Discogs brukar vara ok, eller var för några år sedan då jag kollade sist.

Ebay borde rimligtvis ge maximal exponering om det är internationellt gångbara mainstreamplattor tänker jag? 😊 Det beror så klart lite på vad det är för skivor också, är det väldigt nischat så kanske det finns mer lämpliga forum för försäljning.

Ebay borde rimligtvis ge maximal exponering om det är internationellt gångbara mainstreamplattor tänker jag? 😊 Det beror så klart lite på vad det är för skivor också, är det väldigt nischat så kanske det finns mer lämpliga forum för försäljning.

Jag tänkte börja med Kent-skivorna.

Hjälp mig värdera dessa. Alla är i gott skick, med några mindre skavanker på fodralet.

Vapen & Ammunition, den svarta limiterade, signerad av bandet,
B-sidor, signerad av bandet,
Isola, den engelska utgåvan(!), signerad av bandet.
Kolla referenspunkter på nätet alternativ gå till någon lokal handlare brukar vara en bra början.
CD-skivor har vanligtvis inte like bra värde som Vinyl, men det finns såklart undantag.
Kent har ju trots allt en stor fan-base, så kanske Tradera?

Tillbaka
Topp