• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

sälja min rolex 116613lb

kordoxo

Breitling
Hej
jag är i dubai och har tänkt sälja min oanvända rolex sub 116613lb årsmodell 2015 med box o cert så klart. jag har gått till tre rolex affärer den första rolex affären ville ha klockan för 7350 us dollar den andra rolex affären ville ha klockan 9800 us dollar och den tredje rolex affären ville ha klockan för 8000 us dollar
självklart så säljer jag klockan för 9800 us dollar men min fråga till er är är det för lite me de priset eller ska jag sälja den till rolex affären som ville ha min klocka för 9800 us dollar
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Förstår inte riktigt frågan du ställer och hur allvarlig du är i det du skriver, men 9800 $ är ett rimligt pris, då du kan få tag i en ny 116613lb för det priset på C24. Förmodar att du köpt den billigare någonstans och kommer kanske göra någon 100 lapp i vinst!!!
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Förstår inte heller. Läser att du självklart säljer till affären som ger 9800usd men sen frågar om du ska sälja till den affären?
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hej
jag är i dubai och har tänkt sälja min oanvända rolex sub 116613lb årsmodell 2015 med box o cert så klart. jag har gått till tre rolex affärer den första rolex affären ville ha klockan för 7350 us dollar den andra rolex affären ville ha klockan 9800 us dollar och den tredje rolex affären ville ha klockan för 8000 us dollar
självklart så säljer jag klockan för 9800 us dollar men min fråga till er är är det för lite me de priset eller ska jag sälja den till rolex affären som ville ha min klocka för 9800 us dollar
Kan du lägga upp en bild på uret i fråga?
 

JohnDoe

Rolex
Ex moms priset är 91k så att du får ca 83 för den av en butik i dubai måste väl anses som bra. Sedan undrar jag hur du kommit över klockan. Om du precis fått den som present låter det inte så trevligt gjort att dumpa bort den. Nypriser inkl moms är 114 tkr.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Ex moms priset är 91k så att du får ca 83 för den av en butik i dubai måste väl anses som bra. Sedan undrar jag hur du kommit över klockan. Om du precis fått den som present låter det inte så trevligt gjort att dumpa bort den. Nypriser inkl moms är 114 tkr.
Mycket man kan undra över här. Hur sannolikt är det att som okänd kliva in från gatan med en helt ny Rolex och mötas av en handlaren som bjuder 91% av nypris ex moms?:rolleyes: Och i Dubai av alla ställen.
 

Mauritz

Rolex
the-fawlty-towers-issue-4.jpg

I know nothing.
 

POO

Panerai
Vad är där att inte förstå???

Sälj klockan för $9800. Bra pris? Ingen aning! Men hellre herpes än tvåtons keramik-Rolex!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Som jag förstått det så har alla herpes bara det att det inte är aktivt. Ligger i nacken/bakhuvudet och väntar!

Till TS, om du är seriös så ja du har fått ett hyggligt bud ta det och byt till en 114060 eller vad helst du önskar dig!
 
  • Like
Reactions: POO
Topp