• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

sälja sin klocka, RÅD!

maxmostrm

Breitling
hej är ny här på forumet men har några frågor som jag undrar om någon skulle kunna svara på! :)
har en omega seamaster chronograph ref: 22258000 från 2006.
box, cert och allt i original finns!
den har lite skönhets slitage såsom små reopr på ringen och lite små repor på länken om vad jag vet så har den inte varit servad så jag undrar om något skulle kunna uppskatta vad jag skulle kunna sälja den för mellan tumme och pekfinger
tack på förhand.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
hej är ny här på forumet men har några frågor som jag undrar om någon skulle kunna svara på! :)
har en omega seamaster chronograph ref: 22258000 från 2006.
box, cert och allt i original finns!
den har lite skönhets slitage såsom små reopr på ringen och lite små repor på länken om vad jag vet så har den inte varit servad så jag undrar om något skulle kunna uppskatta vad jag skulle kunna sälja den för mellan tumme och pekfinger
tack på förhand.

https://klocksnack.se/threads/vad-är-ett-rimligt-pris-för.26910/

Här är rätt tråd att ställa frågan i och där kommer du ha större chans att få bra svar. @admin kanske kan slå ihop trådarna.
 

Kugghjul

Panerai
chrono24.com
ändra valutakursen till SEK
tänk på att många annonsörer är företag, som ofta kan ta mer betalt
 

Joakim C

Cartier
hej är ny här på forumet men har några frågor som jag undrar om någon skulle kunna svara på! :)
har en omega seamaster chronograph ref: 22258000 från 2006.
box, cert och allt i original finns!
den har lite skönhets slitage såsom små reopr på ringen och lite små repor på länken om vad jag vet så har den inte varit servad så jag undrar om något skulle kunna uppskatta vad jag skulle kunna sälja den för mellan tumme och pekfinger
tack på förhand.

En liknande såld på E-bay:

https://www.ebay.com/itm/OMEGA-SEAM...D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557
 
Topp