• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljare på ebay

mruhr

Silver
2-Faktor
Hej,

Har hittat en tudor som jag tror är ok på eBay (saknar dock kunskapen att själv avgöra det och behöver stöd) från en säljare topalbanianseller

Just namnet och kan det skrämmer mig, någon som har åsikter om såväl säljare som varan och utropspriset?

Hej,

Har hittat en tudor som jag tror är ok på eBay (saknar dock kunskapen att själv avgöra det och behöver stöd) från en säljare topalbanianseller

Just namnet och kan det skrämmer mig, någon som har åsikter om såväl säljare som varan och utropspriset?
Om du länkar något så blir det kanske lättare att få feedback...

Enligt säljarens omdömen så verkar det reko. Nog det viktigaste att kolla upp när man handlar från bla eBay! :)

Enligt säljarens omdömen så verkar det reko. Nog det viktigaste att kolla upp när man handlar från bla eBay! :)
Jag har blivit blåst av säljare på eBay med bra omdömen. Tog ett tag att få tillbaka pengarna och jag har blivit betydligt försiktigare efter den händelsen.

Jag har blivit blåst av säljare på eBay med bra omdömen. Tog ett tag att få tillbaka pengarna och jag har blivit betydligt försiktigare efter den händelsen.
Kan givetvis hända även där men risken minskar om man handlar av säljare med 100%-ig feedback.

Tillbaka
Topp