Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du länkar något så blir det kanske lättare att få feedback...Hej,
Har hittat en tudor som jag tror är ok på eBay (saknar dock kunskapen att själv avgöra det och behöver stöd) från en säljare topalbanianseller
Just namnet och kan det skrämmer mig, någon som har åsikter om såväl säljare som varan och utropspriset?
Sorry, missadeOm du länkar något så blir det kanske lättare att få feedback...
https://www.ebay.com/itm/TUDOR-Prin...039258?hash=item2ad9ffb0da:g:A2AAAOSwJ5pduKr6Ska vi söka upp annonsen själva menar du?
Ha, jag är modig men hör vad du säger och hoppar den, litar helt klart på ditt omdöme mer än min okunskapAlbanien... Om du köper den så är du modigare än jag är (och jag är modig).![]()
Jag har blivit blåst av säljare på eBay med bra omdömen. Tog ett tag att få tillbaka pengarna och jag har blivit betydligt försiktigare efter den händelsen.Enligt säljarens omdömen så verkar det reko. Nog det viktigaste att kolla upp när man handlar från bla eBay!![]()
Kan givetvis hända även där men risken minskar om man handlar av säljare med 100%-ig feedback.Jag har blivit blåst av säljare på eBay med bra omdömen. Tog ett tag att få tillbaka pengarna och jag har blivit betydligt försiktigare efter den händelsen.
Det hade den handlaren som blåste mig...Kan givetvis hända även där men risken minskar om man handlar av säljare med 100%-ig feedback.
Otäckt, det är det enda jag tittat på tidigare, men hittills har det gått bra men då från lite mer civiliserade delar av världenDet hade den handlaren som blåste mig...
Thanks, I'm looking for a Tudor for my wife and I stumbled across that one with a price which wasn't rocket highThe watch seems legit, the problem, IMHO, is that it is not in a so good shape