- Returpolicy
- Ej retur såvida du inte är missnöjd med min beskrivning av klockornas skick. Hör av dig om du önskar mer information eller bilder, så att det kan undvikas.
- Bilder Skickat
- Ja
Efter snart 2 år i klockträsket har jag kommit till den punkt att det är dags att kränga några modeller, och börja tillämpa principen en ut - en in. Börjar med följande fyra för att se om intresse finns.
Citizen AU1043-00E. Ljusdriven dressklocka som saknar sekundvisare. 766kr. Sänkning: nu 500kr. SÅLD
Citizen BN0191-80L. Ljusdriven 200m dykare. 1266kr SÅLD
2 extra länkar medföljer. Dessa har dock fått ordentliga repor. Min handled är 17cm och jag har armbandet inställt på det kortaste av de 3 mikrolägen som finns.
Seiko SNE529. Ljusdriven dressklocka med safirglas. 1066kr SÅLD
Casio G-shock GWG-1000-1A3ER. 3066kr SÅLD
Klockorna kommer i box omän inte säkert i samma box de levererades i. Undantag är G-shocken som kommer med orginalbox.
De användarspår som finns är mycket obetydliga bortsett från det som syns på de bilder jag lagt ut.
Priserna är med Skicka lätt. Gärna betalning med swish.
Citizen AU1043-00E. Ljusdriven dressklocka som saknar sekundvisare. 766kr. Sänkning: nu 500kr. SÅLD
Citizen BN0191-80L. Ljusdriven 200m dykare. 1266kr SÅLD
2 extra länkar medföljer. Dessa har dock fått ordentliga repor. Min handled är 17cm och jag har armbandet inställt på det kortaste av de 3 mikrolägen som finns.
Seiko SNE529. Ljusdriven dressklocka med safirglas. 1066kr SÅLD
Casio G-shock GWG-1000-1A3ER. 3066kr SÅLD
Klockorna kommer i box omän inte säkert i samma box de levererades i. Undantag är G-shocken som kommer med orginalbox.
De användarspår som finns är mycket obetydliga bortsett från det som syns på de bilder jag lagt ut.
Priserna är med Skicka lätt. Gärna betalning med swish.
Senast ändrad: