• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Säljes: IWC Portofino Chronograph *Såld*

Norra

Panerai
Tjena KS! Då var det dags att låta min IWC gå vidare då jag fått ögonen på något annat, och känner att jag bara har råd med en fin klocka åt gången just nu.

Info om klockan:

IWC Portofino Chronograph ref.IW391008.
Svart vacker sunburst-tavla som skiftar i färg mellan blått, grått och svart beroende på riktning/ljuset.
Uttagen den 24 Februari av mig hos Krons Ur i år.
Mäter 42mm.
Automatisk kronograf (13,5mm tjock), som nollställer korrekt.
Dag och datum som skiftar korrekt någon gång efter 12 på natten.
Sitter just nu på det svarta originallädret (alligator/krokodil) med IWC-viklåset som jag köpte till i efterhand (också hos Krons Ur).

Garanti fram till 24 Feb 2017 + försäkring t.o.m 24 feb 2015 finns kvar.

Vad som även följer med i boxen;
Mörkgrått/svart Rockaläder.
Brunt Hirsch Duke med IWC-spännet
Mörkbrunt läder-NATO (Singular Straps)
Mörkbrunt mocka-NATO (Singular Straps)
Svart och grått Bond-NATO (Singular Straps)

I boxen finns även självklart garantikort, manual och allt som kom med klockan från Krons Ur. Till och med en putsduk från IWC som ligger helt orörd.

Har ett fåtal oundvikliga spår av användning, främst på ringen. En liten minidinga klockan 2 och en liten minirepa mellan klockan 12 och 1 på ringen, ingenting som syns och stör.

Kan ta fler bilder om så önskas, (ursäkta förövrigt mina inte så jättebra telefonbilder).

Nypris med viklås+alla armband=ca 52000SEK

Mitt pris;
Såld för 30.200;-

Skicka PM vid intresse eller vid övriga frågor/funderingar!
Ha de gött!

(jag erbjuder ingen retur på grund av köp av ny klocka så fort denna sålts)

20140705_101221.jpg
20150201_114224.jpg
20150201_114237.jpg
20150201_114320.jpg
20150201_114352.jpg
20150201_115030.jpg
20150201_115300.jpg
 
Senast ändrad:
Topp