• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Säljes: Longines Conquest (2014)

Gurkan

Cartier
En snygg fullset Longines Conquest 300m L3.659.4.76.6 (quartz) till salu för 3200kr inkl rek frakt. Ligger på rea på Uret för 4690.

Inhandlades 15 maj 2014, alltså runt 19 månader garanti kvar.

Spec saxad från nätet:
Diameter: Ø 41 mm
Tjocklek: 13 mm
Boett: Borstat/polerat stål
Baksida boett: Solid
Armband: Borstat och polerat stål
Urtavla: Silver med arabiska siffor och indexmarkeringar
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Stål, polerad
Sekundvisare: Tickande
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 300 meter
Funktioner: End-of-life-indikator
Övrigt: Skruvkrona

Jag skulle säga att skicket är bra, egentligen den enda anmärkning jag har är en ding på bezeln vid kl 6. Jag har tagit ett antal foton för att visa just detta. Titta på bilderna och gör din egen bedömning. Medföljer också en instruktionsbok på 17 språk och 672 sidor så att man med full säkerhet kan handha ett ur av denna kaliber. Jag har gjort en del affärer här på forumet, ref finns i goodguy tråden. Returpolicy 24h om något skulle saknas i min beskrivning eller på fotona. Returpost sker på köpares bekostnad och skall skickas rek, givetvis i oförändrat skick.
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    91.8 KB · Visningar: 893
Senast ändrad:
Topp