• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes: Steinhart Ocean One GMT *SÅLD*

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Steinhart Ocean One Vintage GMT med ett ETA 2893-2. Klockan inhandlades ny av mig i Juli 2012 (kvitto finns) för 420 euro av en Holländsk klockhandlare som specialbeställt klockan av Steinhart, Steinhart by Aramar tror jag projektet hette. Har använt klockan cirka 20 gånger så den är i tip-top skick. Kommer på ett tveksamt no-name läder-nato från ebay. Orginal-länken, ett oyster är bara provad och kortad för mina kvinnliga handleder och är därmed i nyskick. Tyvärr har jag inga bilder på klockan med länken monterad.

42mm utan krona, 14mm hög, ca 200g på länk, 22mm luggar, 300m waterres.

*SÅLD*

(Ber ödmjukast om ursäkt att kronan är utskruvad, i ett tafatt försök att ta bilder med min iphone tänkte jag att det givetvis ska fotas med klockan på tio i två, och glömde helt sonika att skruva tillbaks den)

IMG_0271_zps2c671fb1.jpg


IMG_0273_zpsd9fb8591.jpg


Bonusbild
IMG_20120731_180933.jpg


Alla bilder är tagna med en Iphone så jag beklagar kvalitén.

Tack på förhand till KS för annonsplats

Jag tror inte jag har glämt något, men undrar ni så fråga gärna.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Re: Säljes: Steinhart(såld) och Steinhart

Ocean One är såld, tack till Rondellen och KS. GMT´n finns kvar, med ett par intressenter.
 

Rondellen

Breitling
Re: Säljes: Steinhart Ocean One GMT

Tummen upp åt birchgrove!
Betalade onsdag morgon, klockan var i Skellefteå torsdag dag! Kunde dock inte hämta ut klockan förän idag :D !
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Re: Säljes: Steinhart Ocean One GMT (prissänkt igen)

Priset står i annonsen =) 2600:- satte jag. Och en Airman är intressant
 
Topp