• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så är denna Rolex värd 2mil sek??

Knät

Cartier
Vi får väl se, får han den såld för det priset så är den ju värd det för någon.. Även om jag vinner drömvinsten idag så skulle jag inte tycka att den var värd 2 millar.. Men jävlar vad jag skulle köpa klockor.. :D
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det måste den ju vara, om Seiko säljer sin Minute repiter och Sonnerie för runt samma peng så! :D
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Anställer hellre någon på heltid som kan berätta vad klockan är under 10 år än köper den där lilla saken.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tempoking....är just king......han brukar inte var ute och cykla......men det är ju ingen dussin 16610 direkt......ofta brukar ju dessa saker lösa sig.....
 

David

Bödeln
Målarn skrev:
Är den värd 2miljoner kr... Jävla pris för en så liten klocka :D

Du är nog mindre häpen över detta än vad gemene man är när de får höra vad du betalat för din klocka. :lol:

Värdet bestäms helt och hållet av den som håller i pengarna.

Själv blev jag förvånad när jag hörde om Beatles-demon i radionyheterna, där de talade om summan 200 kkr som om det skulle vara väldigt mycket pengar. Det måste väl vara en struntsumma för ett välbärgat Beatles-fan?
 

mace

Cartier
2-Faktor
Målarn skrev:
mace skrev:
Borde vara värd mer. No kidding.

Så hur mycket tycker du den är värd :D??
Den blir nog såld snabbt oavsett vad, nån med lite extra stor plånka plockar den ;)

Haha, jaaa... En av ursprungsklockorna (en prototyp till och med) från ett av världens mest kända och värdefulla varumärken borde i alla fall vara värd mer än en 30 kvadratare i sthlms innerstad. :D
 
V

Viggen

Guest
Det finns säkert en samlare därute som skulle betala mer än vad han begär. Tråkiga är att den hamnar säkert i ett bankfack, kommer garanterat inte få mycket tid på handleden eller att se dagsljus för den delen.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Viggen skrev:
Det finns säkert en samlare därute som skulle betala mer än vad han begär. Tråkiga är att den hamnar säkert i ett bankfack, kommer garanterat inte få mycket tid på handleden eller att se dagsljus för den delen.

tur det :D den var ful som stryk
 
Topp