• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så här i valtider så har jag en önskan!!

BadkarsPiraten

Vacheron
Är det inte lite barnsligt resonemang? Det här är ett klockforum så är väl inte någon som kan missta vad som menas med SD här? Det blir lite som att bojkotta vissa blommor för att något parti har de som symbol eller vägra använda röda respektive blå kläder för att det är fel politisk falang.
Slappna av lite i stället och strunta i att det i ett annat sammanhang kan betyda något annat, det kommer ändå inte påverka någon om de röstar på SD eller inte.

Därför jag sa att det nästan är som att läsa Aftonbladet.
Minst lika tramsig tråd som den skitsidan.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag vill inte att denna skönhet ska förknippas med SD!!
image.jpg

Kan vi inte komma överens om att kalla denna underbara klocka och dess yngre syskon för ex vis "Dweller",Sea-Dweller eller SEA-DWELLER?!
Vad som helst är bättre än SD!!! Vilket iofs nästan, jag säger nästan kan appliceras rakt av på valet i höst... Vad som helst är bättre än SD!! :)



Jag sitter på svaret RicVin min vän :D, vi döper uret sonika till Sjo-Dahl, = (SD) utan Af före ;), tycker det låter jävlit fräscht SJO-DAHL, nästan så man blir sugen och skriva till Rolex och göra en liten deal med dom :cool:
 

Jens

Greedo
Eller så skiter vi i att blanda in politik på forumet. Har aldrig gjort den kopplingen tidigare, men lär göra det fr.o.m nu.


J
 
Topp