• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så har man blivit med Rolex igen

cab

Audemars
2-Faktor
Grattis till den bästa moderna allround klockan som finns där ute enligt mig. Kan kännas lite tråkig ibland men man inser rätt fort varför man inte sålt den (ännu) =)

Min säger hej från handleden.

tFS9IrI.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Grattis till den bästa moderna allround klockan som finns där ute enligt mig. Kan kännas lite tråkig ibland men man inser rätt fort varför man inte sålt den (ännu) =)

Min säger hej från handleden.

tFS9IrI.jpg

Tack! Ja jag förstår inte detta med "tråkrolle" osäker på om det är denna ref som menas men tråkig är den inte =)
 

Pontusk

Omega
Jag känner igen mig i den historia du precis beskrev. Jag satt själv med en fräsch 16710 fast från 2004. Efter att ha provat såväl IWC som Omega, hittade jag en SUB-C hos Nymans. Vikten och bezeln gjorde att jag sålde 16710 och köpte en SUB-C (dock No-date).

Fantastisk klocka som jag tror kommer att vara med mig under lång tid. (Inget är dock för evigt, det kan nog dom första underteckna på här på KS). Grattis till en fantastisk klocka!!!

66918a67e7f23462d38f6e70ec886772.jpg
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Jag känner igen mig i den historia du precis beskrev. Jag satt själv med en fräsch 16710 fast från 2004. Efter att ha provat såväl IWC som Omega, hittade jag en SUB-C hos Nymans. Vikten och bezeln gjorde att jag sålde 16710 och köpte en SUB-C (dock No-date).

Fantastisk klocka som jag tror kommer att vara med mig under lång tid. (Inget är dock för evigt, det kan nog dom första underteckna på här på KS). Grattis till en fantastisk klocka!!!

66918a67e7f23462d38f6e70ec886772.jpg

Ok då är jag inte ensam...fast det visste jag ju ;). Min 16710 är kvar och tltillsammansed subben utgör de en bra kombo. Dock saknar jag känslan av en komplett trippel...
 

Martinuz

Omega
Grattis kompis o välkommen till klubben, nu är du fast!
Min säger hej...
På väg hem från Berlin, tyvärr för lite tid för klocksafari, får vi råda lite bot på om ett par veckor;)
image.jpg
 
Topp