• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så j***a orutinerat av mig!

Ariste

Audemars
2-Faktor
Sitter på jobbet och får plötsligt en dålig känsla i magtrakten, loggar snabbt in på webmailen och klickar mig fram till senaste mailet från DHL. Scheisse, precis vad jag inte ville se: "Recipient refused delivery".
Paketet kom fram snabbare än beräknat och jag som bokat in en jobba-hemma-dag i morgon för att ta emot paketet med öppna armar, grämer mig en aning över att det kunde skett idag. Så orutinerat! Nu ligger paketet där och väntar, ensamt och olyckligt. För mig är det lite av dagen-före-julafton i kroppen, inget speciellt egentligen utan bara en gammal klocka eller fler.

Trevlig kväll på er!

Capture.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha! Du får väl göra något gött på eftermiddagsfikan så du känner att du utnyttjade din hemma-dag :mrgreen:
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
theargonaut skrev:
Lider med dig! Men den som väntar på något gott... ;)
Tackar, jag veet...man kan tro att lusten och glädjen över ett simpelt paket ska mätas över tiden men icke...:)
Spencer66 skrev:
Du är klockmissbrukare ;)
ps ring mig
Jag vet, du är min mentor i Anonyma Klockmissbrukare så visa mig vägen ut ur träsket och in i det Rolex-prydda paradiset!
JakobZ skrev:
Haha! Du får väl göra något gött på eftermiddagsfikan så du känner att du utnyttjade din hemma-dag :mrgreen:
Jag tröstade mig med ett päron men är nu hemma och laddad inför morgondagen, ger mig en klapp på axeln för att inte fallit för frestelsen och åka ut till DHL:s lager och hämtat ut det efter jobbet. :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Tack för erbjudandet, mästare...men vägen till att bli vald som Rolex-lärling är lång och initialt behövs det tömmas klocklådor så alla förslag på hur man smidigast gör sig av med många klockor till en så hög profit som möjligt tas tacksamt emot via PM. :)
 
Topp