• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så pinsam prins vi har och så usla journalister..

carlanton

Audemars
Tråkig sosse i illasittande kostym?

Bilden föreställer Federley (C).

Jag har inget med Centern, eller något annat parti heller, att göra. Vill bara belysa att stereotypa bilder och fördomar inte alltid har med verkligheten att göra :)

Nä, har har vi ju en ung rebell som högst medvetet bekämpar bilden av politiker som tråkiga sossar med illasittande kostymer genom märkliga glasögonval och en "personlig stil". Trots det tycker han exakt samma saker och är exakt lika tråkig som alla andra politiker. På ett stilmässigt plan är han är lite av politikens Mårten Schultz och borde inse att tråkiga saker inte blir roligare för att man har färglada sneakers på sig när man säger dom. Har för övrigt ytterst svårt för vuxna män som inte ens klarar av att knyta en fluga.

Nej, ge mig en riksdagspolitiker som öppet förespråkar riktiga nedskärningar och besparingar inom statsmaskineriet, införandet av direkta allmänna val, begränsningar av kommunernas makt, total privatisering av den offentliga sektorn, riktiga skattesänkningar och Sverige som en framtida anarkokapitalistisk utopi!

Härmed lämnar jag också den här tråden och återgår till att leta en Rolex 16710.
 

SSL

Audemars
Undrar vad han har för klocka?

Framtidsklockan

t09eGWm.jpg
 

UNO

Panerai
Nej, du har verkligen rätt. Kan man bara bortse från att konstitutionell monarki är en unken rest av ett obsolet, rättslöst och ojämlikt samhälle, och att Porschen, Hubloten och kläderna finansieras med skattemedel så är det klart att han är ganska käck. Och hans pappa gör ju ett så bra jobb också...
Nja....ansvar för sina föräldrar har i n g e n.
Kolla in alternativet på blogen om presidenter som Jake har.
Dess värre är Sverige för litet för den nivån på en ev president.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Svensk damtidning kan man nog inte lita på, inte text, men framförallt inte bild :)
 
Topp