• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så skall man köpa klockor!

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Har sett några videor med honom, riktigt skön kille men hans smak både i kläder och klockor är väl så där. Detta är första gången han köper lite coola klockor men som sagt jag gillar honom han kör sitt race.
 
Senast ändrad:

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Visst är han en skön snubbe, men kan inte hjälpa att äcklas lite av detta ignoranta beteende. Det kunde vara vilken kapitalvara som helst som inhandlades, videon handlar ju om ett svart amex.
 

RBJSWE

Cartier
Fiskdammen. Det gäller att hålla folk runtomkring sig nöjda för att tjäna ännu mer pengar. Ingen välgörenhet.

Häftig shopping!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Michaelblakeymusician.jpg


Low-key är han i alla fall inte.
6 karat i örat och en kavaj som ser ut som något min mormor gladeligen hade kunnat ha på något av alla sina små sidobord! :D
 

zzaphod

Cartier
Ja, jag kollade nån video där han gick igenom samlingen och den klocka han använde när han ville vara lite Low Key var en Daytona i helguld med diamanttavla.
Vi har inte riktigt samma tankar om vad som är low key jag och den gode producenten ;-)
 
Senast ändrad:
Topp