• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så vart det ny dinka då :)

Wollen

Mao
2-Faktor
yonsson skrev:
Wollen skrev:
Är grejerna äkta gissar jag på rappare (de är ju verkligen kända för sin goda smak) och är de fejk gissar jag på wannabe-rappare :D

Du gick precis från att få 100 pluspoäng för att du postade en bild på Slick Rick, till att du fick 100 minuspoäng för att du inte visste att det var Slick Rick du lade upp. :mrgreen:

Hehe vilken tur att jag ej gick på minus då :)

Anser mig själv ha bra koll på när det gäller rappare men Slick Rick har jag aldrig lyssnat på.
Sidan där jag hämtade bilden förtäljde heller inte att det var just SR...
 

Målarn

The Steak
Kanske passar denna Herre :D??
indian_zps0ecb3e89.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Rolex som är så rediga, hur kan de hitta på något sådant. Så länge värdet på adderad ädelmetall inte överstiger motsvarande nypris på SS på likvärdig modell är jag nöjd. Annars blir det bara absurdt och smaklöst :ugeek:

Ska man betala extra ska man min skäl få något för det också tekniskt och hantverkmässigt inom watchmaking!

Cheers Chuck
 
Skämt eller inte, Mr Spencer fick det verkligen att virvla om i dammet! Tveksamt om klockan är uttryck för god smak. Den är snarare ett uttryck för god vilja att tjäna pengar.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Min kompis Daytona med meteorittavla på min handled. Den hade gärna kunnat få fastna där. :)
 

Bilagor

  • Daytona.jpg
    Daytona.jpg
    74.4 KB · Visningar: 155
Topp