• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såg en sak på Rob E idag som inte var OK...:-/

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna var FAAN inte OK!!
faa1d172f97d057aa07962359091b719_zpsd86cd479.jpg

Hur kan man göra så mot något så vackert som detta??..
9B4A3113-A100-4214-B676-DDB4DCDD5228-453-000001523A0816E6_zps9f18b136.jpg


Förutom detta som naturligtvis inte var Rob Engströms fel så var allt som vanligt, alltså toppenservice! :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Inte vad jag såg, men den chronon har jag kikat på tidigare. Den är riktigt cool :) Har för mig att det finns en kul film på hur de gör själva bezeln..
 

16610

Patek
2-Faktor
He he.... Inget jag skulle välja iaf;) jag vill hellre ha RicVin s oavsett diamanterna;) ska du köpa RicVin? Isf vad?;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den som är doppad i lim och stenar är ju ybersval...den andra vill man ju inte bli påkommen med......hualia....
Ditt hövve kan bli doppat i lim och stenar... Så skulle mina söner ha besvarat ditt inlägg.. Tur att man inte är så omogen,det får räcka med ett "Skärp sig!"
:)
 

Ricrob

Patek
Så där snackar en avis stackare som varken har råd eller knallat ut ur garderoben, kom igen nu kompis, jag/vi vet vad du vill!
 
Topp