• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Såld Breitling Transocean day & date, prisjustering 1/5

Dannedarling

Breitling
2-Faktor
Såld till en lycklig ny ägare
Hej
Jag säljer en sparsamt använd transocean day & date. Uttagen dec 2014, så ff under garanti.
Funkar som den skall. Kortad länk, alla bitar kvar givetvis. Komplett med alla lådor, papper och elektroniskt garantikort finns. Skickar med ett skinnarmband oxå. Klockan är använd och har givetvis sedvanliga spår efter det. Jag har dock inte burit den mer än 5-10 veckor sedan jag köpte den, litet för stor för min smak. Jag är förste ägare.
Klockan visas efter ök i Stockholm eller Falsterbo.
Kan skickas men i så fall ingen returrätt.
Jag begär (35.000, 30.000) 25.000 för klockan.

Iskallt, provar med byte Omega Speedmaster FOIS alt Månklockan då.....
Om någon skulle råka ha en Buell XB9 eller XB12 eller CR1125 och vara sugen på en fin klocka istället kan det också vara intressant som byte.

Tack KS för ett fint jobb och annonsplats.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp