• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Såld FS:Doxa Sub 1200T Pro

Anthraxabuz

Panerai
Har tyvärr sug efter annat, och går efter rekryteringsprocessen "sist in först ut". Vill därför avyttra denna MKT trevliga Doxa Sub 1200T pro.
Inköpt i augusti 2011. Mkt bra skick och går förträffligt. Finns några hairlines på den polerade delen av "bezeln". Vilket är oundvikligt, men det finns inga djupa spår, så vill man, klarar nog en cape cod duk att polera bort dem..

Doxan är komplett med beads of rice stållänk, och original orange gummi. Har även ett orange och ett svart äkta isofrane som ingår. Kommer inte ha någon nytta av 20 mm gummi,om denna flyttar hemifrån. Självklar finns också box och cert.

Nu såld..

Kan även visas/säljas i Göteborg-Malmö, då jag frekvent reser där i jobbet..
Maila för mer bilder/info.
[email protected]

3e2c2158.jpg

e195c6e3.jpg

334f4f77.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS:Doxa Sub 1200T Pro

F..N Hade jag inte varit tvärsäker på att jag kommer vinna passaround Doxan så hade jag varit frestad att knipa den där. Jag vill ju egentligen ha en ORANGE!! Häng kvar med en ett tag så kan vi byta efter utlottningen av passarounden :cool:
 
Topp