• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Såld. Fullset Tudor Black Bay under garanti (Bildtung)

BCKSTRM

Rolex
Hej,

Jag köpte nyligen en Tudor Black Bay, men känner tyvärr att jag är mer av en "Tool-watch guy" efter att tidigare ägt en Pelagos..

Klockan är utplockad från Rob Engström 1/11-2013 och har således garanti till 1/11 i år.

Naturligtvis är den fullset och kommer med allt som medföljer vid nyköp (förutom kvitto). Vidare kommer den med både länk och vintagelädret, varav länken är helt oanvänd (med skyddsplasten kvar).

Skicket på klockan är mycket bra. Det finns två extremt små dings som jag inte kan fånga på bild, och inget man ser om man inte vet om dem, men jag visar dem naturligtvis vid ev. köp. Det finns naturligtvis även hairlines på caset och spännet (på vintagelädret) men endast extremt ytliga.

Nypris idag är 30.200:- plus vintagelädret som ligger på knappt 4.000:-. Jag hade tänkt mig 20.900:- för allt, eller 19.900:- utan vintagelädret.

Jag ser helst F2F, men löser frakt om det önskas på min bekostnad. Vidare ger jag 24H retur om man anser att min beskrivning inte stämmer.

Vad gäller byten är jag intresserad av Explorer-I (36 el 39mm), Tudor Submariner, Tudor Pelagos, Speedmaster Moonwatch, Tudor DD/DJ (gärna jmbo) eller någon fin vintagedressare (minst 36mm).

Bilder: Ps. Det som på vissa bilder ser ut som repor är damm/reflektioner... :banghead:

IMG_2485.JPG


IMG_2473.JPG


IMG_2467.JPG


IMG_2455.JPG


IMG_2447.JPG


IMG_2498.JPG


IMG_2494.JPG


IMG_2436.JPG


IMG_3539.jpg


IMG_3540.jpg


IMG_3541.jpg


IMG_3542.jpg


IMG_3537.jpg


IMG_3544.JPG


IMG_3543.JPG


Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp