• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Såld Glycine Incursore 3900

Hallå gott folk. Något kul mot denna? Lånad bild för helt oanvänd klocka. Helt komplett.


Eller säljes för 4500 SEK.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1357663648.219139.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1357663648.219139.jpg
    76.7 KB · Visningar: 1,346
Re: WTT Glycine Incursore 3900

Är kärleken till Glycine över på KS? Fan det här är ju en av de poppis modellerna. Det är ju inte en Iguana direkt.
 
Re: WTT Glycine Incursore 3900

Bollibumpa! Kom igen! Detta är en helt mint Incursore. Ok, jag kan tänka mig att lägga till några lappar för rätt byte. Kanske Oris, kanske Fortis... Äh, jag vet inte. Men skicka gärna förslag. Undviker helst följande: <40mm, <100m wr, vita tavlor, månfas, Rolex ;D
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: WTT Glycine Incursore 3900

Eric Jajjamensan P skrev:
Ok, köpa då? 3500kr är mitt pris veckan ut.

Det är ju faktiskt ett bargain of the week...den där klockan är helgrym. Hade jag inte redan haft en Incursore skulle jag klippt den. :shock:
 

emilarne

Cartier
Re: SÄLJES/BYTES: Glycine Incursore 3900

Är inte den 46mm? i så fall är den på tok för stor för mig... annars PM:a mig så dealar vi!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: SÄLJES/BYTES: Glycine Incursore 3900

Haha såg precis din undvik post :) Vita tavla, 38mm...
 

ErikM

Omega
Friends Of KS
Re: SÄLJES/BYTES: Glycine Incursore 3900

Vilket urverk sitter i klockan? Ser din likadan ut som på bilden, med likadant armband?
Mvh Erik
 
Topp