• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Såld! IWC Ingenieur 3239

Jglgbg

Cartier
Pris
54 000 kr
Returpolicy
Nej. Foton och beskrivning översänds före köp och överensstämmer med skick och omfattning.
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD.

Hej,


Gör en intressekoll på min IWC Ingenieur 3239-02 från 2014. Jättefint skick över lag, sparsamt använd sedan jag köpte den i augusti förra året. Några hairlines finns dock, skickar bilder vid intresse.

Klockan kommer fullset med inner-/ytterbox, manualer, cert, 2 st länkbitar och länkverktyg. Servicehistorik okänd, går dock som den skall och har gjort så under min ägandetid.

Jag köpte den dyrare än vad jag säljer för, jämför därför gärna C24 och andra sidor innan prutning! Säljer till dig med referenser och betalning sker via Swish. Värdefrakt inom Sverige ingår i priset.
Inga byten denna gång.

För foton eller mer info skicka PM!
Tack KS för annonsplats!
1D3C8870-319A-42DE-B999-D3FC37C44810.jpeg
 

Bilagor

  • 4000F546-B862-4E1B-A0EC-3B328A5754A9.jpeg
    4000F546-B862-4E1B-A0EC-3B328A5754A9.jpeg
    638.1 KB · Visningar: 69
Senast ändrad:
Topp