• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes | Såld Omega Speedmaster | 36K Omega Suverän 14k

Andreas_Åkerlund

Basic
2-Faktor
Pris
36000 kr och 14000kr
Returpolicy
Ja om min beskrivning av varan inte stämmer
SÅLD
Först ut en Omega Speedmaster moonwatch. Sätter bra pris direkt.

Service skall enligt tidigare ägare ha genomförts genom åren. Kommer med box och delar från enklare service men framförallt trycktest och gång som gjordes för en tid sedan.

Finns även ett garantibevis som medföljer vilket ”nästan” ersätter cert med överensstämmande serienummer och signerad.

Kommer på US länk.

Den är opolerad och tavlan är orginal med fin patina. Allt är i fint skick och klockan har inga anmärkningar för en 90 talare. Pris 36k

IMG_4642.png

IMG_4547.jpeg

IMG_4548.jpeg

IMG_4549.jpeg

IMG_4550.jpeg

IMG_4553.jpeg

Suverän i sällsynt fint skick med sk railroad track tavla. 100% original. Blank och fin tavla med puffiga och fina radium index, visare med radium som är helt och fint. Opolerat och skarpt case. Okänd servicehistorik men vrider upp fint och håller tiden väl.

Det enda att anmärka på är att tavlan har en spricka i klarlacken som syns i vissa vinklar ( kan försöka fånga detta vid intresse) i övrigt ett närmast perfekt exemplar. Kan även ses live i Göteborgs området. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen, dock ej under pågående affär. Massor av referenser finns i min GG tråd under mitt namn. Pris 20k + valfri frakt. Nytt pris 18,5k. 17,5k 14k
IMG_4317.jpeg

IMG_3998.jpeg
IMG_3996.jpeg
IMG_3995.jpeg
IMG_3993.jpeg
IMG_3490.jpeg

I

Bilagor

• IMG_3997.jpeg
    IMG_3997.jpeg
    315 KB · Visningar: 13
  • IMG_3994.jpeg