• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Såld: Squale 50atm ref 2003 4100 kr

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
SÅLD TACK TILL KS Admins för grymt forum och annonsplats och till köpare!

Med anledning av min Seikofiering av samlandet får nu denna raritet gå, finns annat på ingång.
En Squale modell 2003 50atm (Svart/Guld) som enligt uppgift skall vara byggd på NOS delar med ett ETA 2824-2 verk. 42mm utan kronan.
Klockan har bruksspår i form av smårepor (se bilder) och är lite skavd PVD på kronan men riktigt snygg i mitt tycke.
Priset/bytesvärdet sätter jag till 4100kr och är numera endast intresserad av Seiko som helbyte men kan tänka mig annat som delbyte.
Finns i Stockholm men behöver jag skicka så ingår rek frakt i priset.
Klockan kommer på ett nato i nyskick och med ett gummi som inte är mkt att hänga upp i gran.

face.jpg

s1.jpg
S3.jpg
s4.jpg


Retur: Nej, behöver pengarna till annat.
 
Senast ändrad:
Topp