• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Såld TUDOR Princess / ROLEX Datejust Damklocka

911flyer

Omega
I fint skick säljes följande:

Tudor Princess SS/champagne med quick set. Samma case som Rolex Lady Datejust.

Klockan tickar på bra med stark gångreserv och god tidhållning. Köpte den till min fru, men gick istället vidare på en blingad diamant rolex innan jag hann ge denna till henne.

Klockan är mycket välvårdad. Nypolerade sidor, mycket skarpa lugs och klockan kommer på äkta rolex oyster. Sätter skicket på 86/100, vilket betraktas som "jävligt bra" för sin ålder. Det är min personliga åsikt, tycker klockan är i väldigt bra skick. Finns märken som berättar att den har varit använd - se bilder

Snygg klocka för modemedvetna babes så väl som stiliga damer som måste passa möten.

Säljes för 7500.- för en snabb och smärtfri affär. 6500.- head only om man vill ha den på läder eller nato istället.

F2F i stockholm ok
Returer: inga returer F2F, retur inom 24h från mottagande (via post) om klockan är felaktigt beskriven.

Varmt välkommen! [emoji4]

DSC_0339.JPG
DSC_0337.JPG
DSC_0334.JPG
DSC_0330.JPG
DSC_0329.JPG
DSC_0328.JPG
DSC_0327.JPG
DSC_0326.JPG
DSC_0325.JPG
DSC_0324.JPG
DSC_0321.JPG
DSC_0320.JPG
DSC_0319.JPG
DSC_0318.JPG
DSC_0317.JPG
DSC_0316.JPG
DSC_0315.JPG
DSC_0314.JPG
 

Bilagor

  • DSC_0339.JPG
    DSC_0339.JPG
    112.2 KB · Visningar: 238
  • DSC_0337.JPG
    DSC_0337.JPG
    117.7 KB · Visningar: 142
Topp