• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Såld: Zenith El primero

Lembit Metsik

Breitling
Gör ett nytt försök med denna. Tycker att klockan talar rätt gott för sig själv men en inte helt oviktig detalj är hur sällan förekommande en kopia på detta märke är. Rätt gott att ha i bakhuvudet. Det är en unik klocka. Fredagspris: 32 K.

Edit: Finns några hairlines på övre vänstra bandhornet, annars är den som ny.

Edit nummer två: Bilden knäppt idag. Klockan köptes för ganska exakt ett år sen. Orginalbandet medföljer så klart men sitter som synes på svart Hirsch i nuläget.

Edit nummer tre: En sak som kan vara av intresse är att jag skickat klockan på ett garantiärende ungefär en månad efter inköp. Klockan stannade helt plötsligt utan någon för mig rimlig orsak. Vet inte exakt vad som hade hänt men den har i alla fall fungerat perfekt efter det.

Edit nummer fyra (20151002): Hade en köpare och var överens om allting men det gick tyvärr inte att genomföra. Det hade ingenting med min specifika klocka att göra utan det var annat som ställde till det. Alla som skrivit tidigare är alltså välkommen att återkomma. Hinner inte svara på varje PM.

IMG_22901.jpg


Returpolicy: om den ej stämmer mot beskrivning: 24 h vid distansköp. Ingen vid f2f. Vid retur ska klockans skick vara oförändrat. Kan tänka mig att mötas i Stockholm om affär är väldigt nära förestående.
 

Bilagor

  • El primero2.png
    El primero2.png
    119.9 KB · Visningar: 423
  • El primero baksida.jpg
    El primero baksida.jpg
    157.1 KB · Visningar: 402
Senast ändrad:
Topp